بیش از 4 هزار تذکر لسانی در گناوه صورت گرفت
نوشته شده توسط : احسانی
فرمانده سپاه گناوه:
بیش از 4 هزار تذکر لسانی در گناوه صورت گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گناوه گفت: تاکنون در ایام نوروز امسال بیش از چهار هزار تذکر لسانی توسط بسیجیان گناوه صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: بیش از 4 هزار تذکر لسانی در گناوه صورت گرفت

 

حسن خرم آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امسال سپاه شهرستان برای نخستین‌بار تمام امورات فرهنگی ستاد تسهیلات سفر را در بازار و ساحل به عهده گرفته است.

خرم آبادی بیان داشت: نوروز امسال بیش از 10 مورد نمازخانه سیار در کنار ساحل برپا شده است.

فرمانده سپاه گناوه تصریح کرد: ضمن تزئین یادمان شهدای گمنام در کنار مقبره این شهدا، نماز جماعت برگزار و زیارت عاشورا و دعای کمیل نیز قرائت می‌شود.

وی با تشکر از همکاری خوب فرماندار این شهرستان گفت: نصب پرچم، پلاکارد، تمثال مبارک حضرت امام و مقام معظم رهبری در نقاط مختلف شهر انجام گرفته است.

فرمانده سپاه گناوه عنوان داشت: بلندگوهایی در طول ساحل نصب کردیم که از طریق آن پخش اذان و دعوت به نماز جماعت توسط نیروهای بسیجی انجام می‌گیرد.

خرم آبادی گفت: کتابخانه‌ای توسط واحد فرهنگی سپاه برای استفاده هموطنان در کنار ساحل راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم سپاه در این ایام تشکیل ستاد امر به معروف بوده که بیش از 20 گروه خواهران و برادران شبانه روزی در این ستاد مشغول فعالیت هستند.

وی در مورد این ستاد گفت: بیش از 600 نفر از بسیجیان در این زمینه فعالیت دارند که تاکنون بیش از چهار هزار تذکر لسانی صورت گرفته است.

خرم آبادی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز با تلاش نیروهای اطلاعاتی سپاه و بسیج این شهرستان دو باند توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان متلاشی و دستگیر شدند و مقادیر قابل ملاحظه‌ای مشروبات الکلی کشف شد.

وی اظهار داشت: از این باند 502 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی، مقداری حشیش، هروئین، تریاک و پلاک دست ساز خودرو کشف و ضبط شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: